Jak přidat Glami pixel na Shopify?

Vložení Glami pixel kódu je velmi podobné jak u Facebook pixelu pro dynamický remarketing. Glami ovšem vyžaduje posílat více událostí a přidat skript i pro kategorie (collections).

Připrav se, že bude nutný zásah do liquid šablon e-shopu stejně jak při vložení Facebook pixelu. Dle použitého vzhledu se mohou názvy šablon lišit. Nás většinou zajímají šablony theme.liquid, product.liquid a collection.liquid.

Do theme.liquid přijde vložit před konec tagu základní měřící kód:

<!-- Glami piXel for ... -->
<script>
(function(f, a, s, h, i, o, n) {f['GlamiTrackerObject'] = i;
f[i]=f[i]||function(){(f[i].q=f[i].q||[]).push(arguments)};o=a.createElement(s),
n=a.getElementsByTagName(s)[0];o.async=1;o.src=h;n.parentNode.insertBefore(o,n)
})(window, document, 'script', '//www.glami.cz/js/compiled/pt.js', 'glami');
 
glami('create', 'GLAMI_ID', 'cz');
glami('track', 'PageView');
</script>
<!-- End Glami piXel -->
</head>

Oproti Facebook pixelu se vkládá sledovací kód do kategorie – collection.liquid:
(příklad je z e-shopu, který používá u produktů varianty – pro e-shopy s oblečením jsou varianty nutností a bude to nejspíš i tvůj případ)

<!-- Glami piXel for ... -->
<script>
 
glami('track', 'ViewContent', {
    content_type: 'category',
    item_ids: [{% for product in collection.products %}'{{ product.selected_or_first_available_variant.id }}',{% endfor %}], // currently viewed first 10 product IDs in the category. Use the same IDs as you use in the feed (ITEM_ID).
    product_names: [{% for product in collection.products %}'{{ product.title }}',{% endfor %}] // currently viewed first 10 product names. Use the same names as you use in the feed (PRODUCTNAME).
  category_id: '{{ collection.id }}' // currently viewed category ID. Use the same category ID as you use in the feed (CATEGORY_ID)
    category_text: '{{ collection.title }}' // currently viewed category_text. Use the same category_text as you use in the feed (CATEGORYTEXT)
});
</script>
<!-- End Glami piXel -->

Úprava detailu produktu (šablona product.liquid) a pokladny je stejná jak u Facebook pixelu.

Uvedené příklady jsou pouze ukázkové a nemusí být na vaší šabloně vždy funkční. Vkládané skripty se mění dle variantních a jednoduchých produktů, dle použitých ID nebo se vkládají do šablon s jinými názvy. Pokud si s implementací nebudeš vědět rady, jsem k dispozici.

Leave A Reply