autor: Tom | 10. 9. 2020 | Návody
Založit vlastní e-shop nemusí stát moc – obzvlášť, pokud se do toho pustíte s Shopify. Vstoupit do světa e-commerce může díky němu opravdu každý, malý e-shop o dvou lidech i velký internetový obchod s tisíci zaměstnanci. Zjistěte, kolik stojí založení e-shopu na...
autor: Peter | 20. 7. 2020 | Návody, Vše
Náklady potrebné na úspešnú konverziu zákazníka sa môžu občas vyšplhať vyššie, ako sme rátali. Akonáhle však zvýšite AOV (priemernú výšku objednávky zákazníka) na svojom e-shope, môžete zvýšiť aj vynaložené náklady a prekonať tak svoju konkurenciu alebo naštartovať...
autor: Tom | 8. 7. 2020 | Návody, Novinky, Vše
Určitě jste si lámali hlavou jakou nastavit ve vašem Shopify e-shopu platební bránu, aby mohli vaši klienti platit kartou a zdali vůbec bude vyhovovat vaším požadavkům. Skvělá zpráva je, že do ČR nedávno dorazila platební brána Stripe, která obsahuje spoustu možností...
autor: tom | 5. 8. 2018 | Návody, Vše
Shopify a eBay se domluvili na spolupráci, aby vám poskytli přístup k zákaznické základně eBay s více než 171 miliony zákazníků. Stejně jako partnerství Shopify s Amazonem, Facebookem a dalšími nejúspěšnějšími prodejními kanály, se eBay automaticky synchronizuje s...
autor: tom | 11. 5. 2018 | Návody, Vše
Vložení Glami pixel kódu je velmi podobné jak u Facebook pixelu pro dynamický remarketing. Glami ovšem vyžaduje posílat více událostí a přidat skript i pro kategorie (collections). Připrav se, že bude nutný zásah do liquid šablon e-shopu stejně jak při vložení...
autor: tom | 8. 12. 2016 | Návody, Vše
Výchozí vzhled e-mailových šablon vám ne vždy musí vyhovovat. Shopify s tím ale počítá a pár základních změn si můžete udělat bez hlubších technických znalostí. Jednoduše lze přidat logo, upravit jeho velikost a změnit barvu odkazů. Jak přidat logo do e-mailů a změnit...